Όχι, η τιμή είναι μία για κάθε προϊόν και είναι η ίδια και στο φυσικό και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Μοναδική εξαίρεση μπορεί να αποτελέσει κάποια ιδιαίτερη προσφορά που μπορεί να εφαρμοστεί σε κάποιο προϊόν για συγκεκριμένο λόγο ή χρονικό διάστημα, αυτό όμως θα αναφέρεται ξεκάθαρα στο προϊόν ή/και θα σας παρέχουμε σχετική διευκρίνιση όπου χρειάζεται.
Η διαθεσιμότητα ενός προϊόντος μπορεί να εμφανίζεται ως:
Άμεσα Διαθέσιμο / Παράδοση 1-3 Ημέρες: Σημαίνει ότι το προϊόν είναι διαθέσιμο για παράδοση από την ίδια ημέρα και έως και 3 εργάσιμες ημέρες από την ολοκλήρωση της παραγγελίας, εφόσον πληρούνται οι σχετικές προϋποθέσεις (σωστή ολοκλήρωση παραγγελίας, σωστά στοιχεία επικοινωνίας, εξόφληση παραγγελίας κλπ.). Ενδέχεται, σε κάποιες ειδικές περιπτώσεις, όπου το απόθεμα στο είδος ενημερώνεται με την άφιξη της αποστολής του από το εργοστάσιο παραγωγής στο εξωτερικό, η άμεση διαθεσιμότητα σε κάποιον κωδικό να είναι και μεγαλύτερη από 3 ημέρες, επειδή όμως αυτό δεν μπορεί να προβλεφθεί και να ενημερωθεί αλλιώς, όπου διαπιστώνουμε τέτοια απόκλιση μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα σας ενημερώνουμε άμεσα.
Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας: Το προϊόν δεν είναι σε απόθεμα και διατίθεται κατόπιν παραγγελίας και σε ελάχιστο χρονικό διάστημα τουλάχιστον 2-3 εβδομάδων από την ημερομηνία εξόφλησης της παραγγελίας. Παραγγελία που περιέχει τέτοιο προϊόν είναι δεσμευτική και δεν ακυρώνεται.
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα μεταφερθείτε σε μία σελίδα επιβεβαίωσης και παράλληλα θα λάβετε επιβεβαιωτικό email με τη σύνοψη της αγοράς σας και τον κωδικό της παραγγελίας σας. Αν δεν λάβετε επιβεβαιωτικό email, υπάρχει η πιθανότητα:
- να μην έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας
- να έχετε καταχωρήσει λάθος email
- το email να βρίσκεται στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam)
Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν λάβατε email επιβεβαίωσης καταχώρησης της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.
Η αποστολή της παραγγελίας σας γίνεται την ίδια ή την επόμενη ημέρα και όχι αργότερα από 1-3 εργάσιμες ημέρες από εμάς εφόσον πληρούνται οι σχετικές προϋποθέσεις (σωστή ολοκλήρωση παραγγελίας, σωστά στοιχεία επικοινωνίας, εξόφληση παραγγελίας, άμεση διαθεσιμότητα όλων των προϊόντων της παραγγελίας κλπ.).
Το πότε θα σας παραδοθεί η παραγγελία σας εξαρτάται από τον τρόπο αποστολής που έχετε επιλέξει, από την περιοχή παράδοσης και από την χρονική περίοδο που κάνατε την παραγγελία σας.
Ένας γενικός κανόνας για τις παραδόσεις είναι 2-4 ημέρες για τους χερσαίους προορισμούς, 3-5 για τους νησιωτικούς και 5-7 για τους απομακρυσμένους και δυσπρόσιτους για την Ελλάδα, ενώ για τις υπόλοιπες χώρες γίνεται σχετική αναφορά στους Τρόπους Αποστολής.
Όλες οι αποστολές μας γίνονται με αριθμό εντοπισμού και μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παράδοσης της παραγγελίας σας.
Στην περίπτωση παραλαβής από το κατάστημα ο συνήθης χρόνος παράδοσης είναι η επόμενη εργάσιμη ημέρα, σύμφωνα και με τα παραπάνω και πάντα μετά από την σχετική ενημέρωση που θα λάβετε από εμάς για την παραλαβή.
Ναι, αλλά μόνο στην περίπτωση που η κατάστασή της είναι ‘Σε αναμονή’, ‘Αναμονή πληρωμής’ ή ‘Σε διεκπεραίωση’. Σε αυτήν την περίπτωση μπορείτε να μας καλέσετε στο 213 03 44 606, να μας στείλετε email στο info@theknittingclub.gr ή να συμπληρώσετε τη Φόρμα Επικοινωνίας και να σας καθοδηγήσουμε αναλόγως.
Ναι, αλλά μόνο στην περίπτωση που η παραγγελία σας δεν περιέχει προϊόντα διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας (προπαραγγελία) και όταν η κατάστασή της είναι ‘Σε αναμονή’, ‘Αναμονή πληρωμής’ ή ‘Σε διεκπεραίωση’. Σε αυτήν την περίπτωση μπορείτε να μας καλέσετε στο 213 03 44 606, να μας στείλετε email στο info@theknittingclub.gr ή να συμπληρώσετε τη Φόρμα Επικοινωνίας και να σας καθοδηγήσουμε αναλόγως.
Στην περίπτωση που έχετε πραγματοποιήσει πληρωμή για την παραγγελία σας και θέλετε να κάνετε ακύρωση παραγγελίας σύμφωνα με τα παραπάνω και επιστροφή χρημάτων, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να προκύψουν προμήθειες από το κανάλι πληρωμής που χρησιμοποιήσατε οι οποίες ΔΕΝ επιστρέφονται. Σε τέτοια περίπτωση δεν είναι εφικτή η επιστροφή του συνολικού ποσού που καταβάλατε παρά μόνο του ποσού που θα επιστραφεί και σε εμάς από την ακύρωση της πληρωμής και την εκκαθάριση των όποιων προμηθειών. Μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε μαζί μας από πριν για να σας λύσουμε κάθε απορία και να σας ενημερώσουμε λεπτομερώς.
Όχι, δεν είναι εφικτή η προσθήκη προϊόντων σε καταχωρημένη παραγγελία στο eshop. Θα πρέπει να ακυρώσετε την παραγγελία που έχετε κάνει, εφόσον είναι εφικτό σύμφωνα με τα παραπάνω και να καταχωρήσετε μία νέα παραγγελία με αυτά τα προϊόντα που θέλετε πλέον συγκεντρωμένα σε αυτήν.
Όχι, δεν είναι εφικτή η αφαίρεση προϊόντων από καταχωρημένη παραγγελία στο eshop. Θα πρέπει να ακυρώσετε την παραγγελία που έχετε κάνει, εφόσον είναι εφικτό σύμφωνα με τα παραπάνω και να καταχωρήσετε μία νέα παραγγελία με αυτά τα προϊόντα που θέλετε πλέον συγκεντρωμένα σε αυτήν.
Δυστυχώς δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Θα πρέπει να κάνετε εξαρχής διαφορετικές παραγγελίες εφόσον επιθυμείτε αντίστοιχα διαφορετικές παραδόσεις για αυτές.
Στην περίπτωση που έχετε ήδη καταχωρήσει μία παραγγελία και επιθυμείτε να αποσταλεί σε τμήματα, θα πρέπει να ακυρώσετε την παραγγελία που έχετε κάνει, εφόσον είναι εφικτό σύμφωνα με τα παραπάνω και να κάνετε εξαρχής διαφορετικές παραγγελίες από την στιγμή που επιθυμείτε αντίστοιχα διαφορετικές παραδόσεις για αυτές.
Εάν η παραγγελία σας είναι ήδη καθ’ οδόν, δεν μπορείτε να την ακυρώσετε, αλλά μπορείτε να κάνετε επιστροφή προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα παραλάβετε.
Για περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες μπορείτε να ανατρέξτε στην σελίδα Όροι και προϋποθέσεις στο κεφάλαιο Επιστροφές προϊόντων.
Δυστυχώς όχι εκτός και αν πρόκειται για βλάβη ή ελάττωμα. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται με έκδοση τιμολογίου αφορούν προϊόντα που προορίζονται για εμπορική, επιχειρηματική ή άλλη επαγγελματική και όχι προσωπική χρήση. Ως εκ τούτου για αυτά δεν παρέχεται δικαίωμα υπαναχώρησης από τον νόμο (Άρθρο 1α παρ. 1 ν. 2251/1994).
Δυστυχώς όχι, κρατήσεις δεν κάνουμε, μπορείτε όμως, αφού το θέλετε το προϊόν αυτό, να κάνετε μία παραγγελία με παραλαβή από το κατάστημα, να την εξοφλήσετε και να περάσετε να την παραλάβετε όποτε σας εξυπηρετεί.
Κρατήσεις δεν γίνονται για κανέναν λόγο και σε καμία περίπτωση, είναι κάτι που δημιουργεί ανισότητες στην πρόσβαση και στην διαθεσιμότητα των προϊόντων σε όλους τους πελάτες μας, αλλά και τεράστια προβλήματα στην ορθή και απρόσκοπτη παράδοση των παραγγελιών από το eshop.
Η μόνη κράτηση που μπορούμε να κάνουμε και ως τέτοια νοείται μόνο μία ολοκληρωμένη παραγγελία, εξοφλημένη είτε στο eshop είτε στο κατάστημα, την οποία επιθυμεί ο πελάτης να κάνει τώρα, για λόγους κυρίως διαθεσιμότητας των προϊόντων, αλλά να την παραλάβει σε ύστερο χρόνο.